Hi
There is a problem with siege on the server. I know im not saying anything new with this. Elyos players are not so interested, there are more active asmo etc. I appreciate that you trying to fix the issue by closing asmo creation but Im not sure that will fix this. I've been here for 6+ months and I participated in like 3! sieges. Thats because they arent sieges just dumb running around for reward. I suggest that the reward system should be changed. Only GP and cera for a successful siege. This way ppl would be motivated to actually take a fort and the opposing faction would lose it so they may retake it. And maybe make it a rotating thing. No reward for passing 1 fortress back and forth. All of them should get a turn. This way we could have real sieges and both faction have access to instances provided by the forts. I hope you at least consider my solution. It doesnt have to be like this, it was just my idea.
Бредни слушать англоязычных тех кто постоянно афкает,не куда не ходят,медальки и апп вещи вас вообще не интересует.Расскажу для других,есть тут один немец няха,решил показать как надо водить осады на бездне,у него стаж 7 лет типо,а нам говорит что мы русские не умеем и глупые в этом деле(я то точно не могу),набрали ему 50 элитных спартанцев,повел нас немец как водил его дед или прадедушка в 41-45г на Ткисас,летит крылья трепещут на ветру и просто стукает об щит и умирает(мы обсуждали и пришли к выводу что он хотел воспользоваться багом и пролететь через текстуры ,возможно в другой версии и был такой баг),суть его вождения по крепам я так понял тупо брать количеством,артефакты не нужны,тактики оказалось ноль у него и вопрос куда с вами ходить и чему вы можете научить если сами не стремитесь не к чему и ждете от других.